Se andre arrangementer

Sommermotion…

SOMMER motion, onsdag formiddag:
I perioden 1. maj til sidst i august er der motionstur hver onsdag kl. 10:00 fra Krickethuset, Stensbjergvej. Se kort nederst på siden.
Her er der 3 hold: 4km, 6km og 8+km. Hver med sin turleder.

Nu er det ikke sådan, at hvis du starter på onsdagsmotion/sommermotion, kan du ikke også gå en tur sammen med mandagsmotion – for det kan du !
Er du medlem i Køge Vandreforening, kan du deltage både mandag og onsdag og ved alle andre arrangementer.