Af Margrethe

Fantastisk tur til Skagen og vejrguderne var med os. Boede ca. 20 km fra Skagen på Aalbæk gl. kro, et rigtig hyggeligt sted. De havde aldrig haft besøg af vandreforeninger, men synes det havde været rigtig godt. Det synes vi også.

Turen dertil tirsdag d. 30/8 gik fint med Møller. Vi gjorde ophold ved Rebild, hvor vi oplevede storslået natur.

Onsdag en tur til Grenen, hvor nogle var ude at stå i Kattegat og Skagerrak.

Torsdag gjaldt det Råbjerg Mile. Jeg gik sammen med andre på ruten ca. 9 km. Jan var rutefører og han blev sat på "alvorlig" opgave, da skilte mm stod i vand og vi andre ligeså, hvis Jan ikke fandt en nogenlunde tørlagt sti (eller hvad det var - gennem lyngen) FLOT. Nogle kommenterede, at de ikke vidste, vi skulle have waders med... Men fantastisk smuk tur. Og så komme til Råbjerg Mile, der bare ligger som en sandørken midt i den smukke lyng. Dejlig tur.

Fredag var hjemrejsedag. Vi kørte til Mariager, hvor vi oplevede skøn sejltur med udflugtsbåden Svanen på Mariager Fjord. Smukt, smukt.

Hjemme i Køge ved aftentid mætte af dejligt samvær, dejlig mad og skønne vandreture.

Margrethe.